Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa Romeo 147 за първа кола

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от automaniac Покажи съобщение
    По тая логика по-добре да не кара кола докато не събере пари за 2 коли ?
    Определено положението не е чак толкова криво колкото го драматизирате. Или пък просто съм късметлия .. как пък за 6 години единствените "ремонти" бяха смяна на консумативи(+ носачи и тампони на стабилизираща щанга). И да ... колата беше закупена като нов внос от Горубляне. Говоря за 156, но тия драми, които сте изтъкнали и там биха били същите ако виждаме чашата наполовина празна вместо обратното.
    Не става въпрос за драми, а да има едно наум какво може да му се струпа. Забравих и дебитомера... Лошото е, че поне едно от тези неща ще трябва да се сменя, а трябват и гуми, застраховки, може и по-хубави джанти...
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDm Ti - "новата" - 150 млади кончета и едно дърто магаре зад волана
    ex Alfa Romeo 156 1.9 JTD - червен трактор - 105 одъртели коня и 1 кьопаво магаре зад волана

    Comment


    • #17
      Стига сте плашили човека. Подръжката на 147 е същата като на всеки хечбек от тези години. И аз преди да взема 166-цата прочетох темата за ремонтите, но не е казано, че ще ти се струпа същото на куп. Ако си купи един Голф 4, на него също може да му замине турбото, някоя дюза или помпата. Те също имат скъп маховик. Окачването им е по-здраво, но не е вечно. Клиото е по-евтино за подръжка, но то е по-нисък клас от 147.

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от rossenvn Покажи съобщение
        ... Лошото е, че поне едно от тези неща ще трябва да се сменя...
        Според мен пък точно тия неща няма да трябва да се сменят - съединител, маховик, турбина, дебитомер и т.н, защото преди да се купи колата обикновено се гледа от 1-2ма човека, които отбират поне нещо от конкретните автомобили(съединителя и маховика се откриват на место ако са дефектни) и след това като се пусне една диагностика се разбира и годността на другите скъпо струващи чаркалаци.
        Това е моето мнение.
        Погледнах из cars-а, че бюджета на момчето отговаря на средната цена из обявите, така че според мен за 4000лв не е невъзможно да се попадне на читав екземпляр.
        Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v 140hp '04 The new Mistress
        Alfa Romeo 156 1.9JTD 8v 105hp '98 еx

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от DerMeister Покажи съобщение
          Alfa 147 за първа кола и за този бюджет си е чист мазохизъм според мен. Ще намразиш и Алфите, ще намразиш и колите. Шанса да уцелиш нещо читаво е много нисък. Алфа Ромео е кола, която се нуждае от постоянна и добра поддръжка, за която са нужни пари.
          Колегата го е казал много точно,вярно и на място
          А иначе сам можеш да си направиш сметка какво може да очакваш от 10 - 13 годишен автомобил,независимо от марката.Лично мое мнение ,че с тези отделени от теб финанси няма да намериш сполучлив екземпляр (ако се нелага ще се аргументирам защо?) . Ако си решил на 100% ,че това е автомобила бих те посъветвал да се насочиш към форумен автомобил,така поне ще имаш поне малка сигурност ,че колата ще бъде в по-добро здраве от останалите обяви.

          Успех с покупката , и знай че Алфа се купува със сърце и душа,а не с разум
          sigpic
          ex 147 JTD by Turbon
          Giulietta multiair - the new passion

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от pesho_kj Покажи съобщение
            Основен ремонт ли ще и прави или ще купува още една за резервни части?
            само ремъци ролки масло всички филтри водна помпа и темростат с работа и хубави части са му над 500лв. ...ако трябва дискове накладки...носачи..които гаранция са довиждане...лагери....и 2к ги казах пестеливо...защото може (и най-вероятно) ще отиде на повече...
            Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от tribaleo Покажи съобщение
              само ремъци ролки масло всички филтри водна помпа и темростат с работа и хубави части са му над 500лв. ...ако трябва дискове накладки...носачи..които гаранция са довиждане...лагери....и 2к ги казах пестеливо...защото може (и най-вероятно) ще отиде на повече...
              Човек, купил съм 2 156-ци и 1 фиат стило, (1,9-105коня, 2,4-175коня, 1,9-115коня) първата 156-ца вече е на 60 000 без да сменям водна помпа, тррмостат, дискове...накладки май смених предни. Окачването го смених след 20 000км. Обслужване - около 400лв. На втората 156-ца обслужването със смяна на термостат и водна помпа ми легна 600лв. а носачите ги рециклирах долните за 100лв двата с нови тампони и вече 20 000км няма проблем. На Стилото единствено турбината роди след 25000км понеже колата беше на 350 000км най-вероятно с оригиналното масло и му сложихме турбо за 380лв от морга и вече 15 000км няма проблем. Та ако купи кола на която да сменя окачване, дискове, накладки, лагери, съединители, маховици и т.н., то или ще е сляп като я купува, или ще я купи по интернет...
              Alfa 159 2,4 JTDm Q4
              ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
              ex Alfa 156 1,9 JTD
              ex Alfa 75 1,8

              Comment


              • #22
                Значи гледай сега, ти може и масло да не сменяш на колите си....но при всяка покупка е редно да се сменят ремъци ролки водна помпа термостат и всички филтри ...а са ти може да имаш много късмет ..но шанса да имаш такъв при 147 от джамбазин за 3500-4000лв. е много малко над нулата

                ---------- Post added at 13:35 ---------- Previous post was at 13:33 ----------

                не случайно форумни 147 на тези пари няма да видиш скоро...
                Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от tribaleo Покажи съобщение
                  само ремъци ролки масло всички филтри водна помпа и темростат с работа и хубави части са му над 500лв. ...ако трябва дискове накладки...носачи..които гаранция са довиждане...лагери....и 2к ги казах пестеливо...защото може (и най-вероятно) ще отиде на повече...
                  Колегa, цените сa ти достa нaгоре от реaлностa!
                  Нaли все пaк зa товa е форумa, зa дa може човек дa си помоге по един или друг нaчин......


                  Към aвторa нa темaтa, изборa нa 147-ци в моментa е голям, тaкa че гледaй хубaво и не бързaй!
                  Успех!
                  sigpic
                  Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                  156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                  147 JTDm 140-Малката манекенка
                  GT- JTDm 150

                  Comment


                  • #24
                    Здравейте! Съжалявам за малко късния отговор, но сега се връщам от лекции. Гледам доста се изписали по темата и мислих тази седмица да отида до Труд, но няма да успея, защото имам прекалено много работа. По принцип за мен няма значение от къде е колата, но като гледам има значение, също така и с какви джанти е, дали е кожа или не, дали е с 2 врати/4 врати, не е от голямо значение. Има и вариант да се докара колата на ход от Холандия. Мога да изчакам още половин година да събера повече пари, щом 4000лева не са достатъчно, но исках колкото се може по - скоро.

                    Comment


                    • #25
                      За тези пари можеш да вземеш много читава кола, ела в неделя в 16:00 на паркинга на гребната (тоя срещу жп линията) и ще се обясняваме надълго и широко кое как и колко.
                      Alfa 159 2,4 JTDm Q4
                      ex Alfa 156 2,4 JTD 20V
                      ex Alfa 156 1,9 JTD
                      ex Alfa 75 1,8

                      Comment


                      • #26
                        Интересно,но факт:
                        Повечето хора го плашат с цените и че няма да намери читава кола за тези пари, а форума се увеличава с нови, и нови членове. Явно това е любовта към Алфата,кой какво ще да говори,Алфа ще се купува.

                        Според мен,цената е добра. Едно момче дойде да вземе някакви части за 147,та се заговорихме и си беше взел 147ца 115к.с jtd. Каза,че му е стъпила 3000лв,бил я взел от приятел,но колата беше доста зле,удряна,правена,маскирана. Хубавото беше,че той си я харесваше и мислеше,че е здрава.

                        Comment


                        • #27
                          Дизел от Холандия под 300 000 километра трудно продават. Данъка за дизелов автомобил там е скъп и такъв се взема за каране. Това са думите на доста джамбази и приятели, които са обикаляли за личен автомобил. Може да погледнеш из техните сайтове. Иначе ако ти намерят нещо добро, защо не.
                          Относно предложението да отидеш на неделната сбирка. Ако имаш възможност, запознай се с колегите. Ще те насочат предполагам добре, може да седнеш в някоя 147 и да видиш дали ще се чувстваш добре. Избора за 2/4 врати и кожа си е лично твой. На петвратите и без това си е скрита дръжката и създава илюзия за двуврата. На мен лично базовите версии с тасове не ми харесват, но за много хора са практични - по-малко неща за евентуален ремонт и по-голяма здравина на стоманените джанти. Хора много, мнения още повече
                          Иначе както са написали и другите колеги, наистина се купува със сърце. Моето съзнание също се беше замаглило за добро или лошо
                          Alfa Romeo 147 1.9 JTD 8v Distinctive
                          Fiat Punto Mk1 1.2 Fire
                          Ex: BMW E61 530 Xi

                          Comment


                          • #28
                            Купувай с този бюджет човече.Моята 147-ца ми излезе 1000 евро + 650 лв. транспорт до бг.(е аз я закупих от директно от човек в италия) .Пък се оказва до момента читава.Отделно ми мина през ръцете и една 156-ца(2003г.) с цф3 умрял мотор(прегрят),която пак купих от италия за 400евро +250евро за не оборудван мотор +650 лв. транспорт.156-та стана перфектна а излезе 2000 бона.Мои роднини я карат и са излючително доволни от нея.Та защо не за 4000 хил. да не е добра кола от бг.
                            Last edited by juliano155; d.m.y г., 22:53.
                            Alfa's do't drop oil...they mark their territory

                            Comment


                            • #29
                              Общо взето 147цата си е най добрия вариант за тоя клас, тея пари и тея години. Аз кат гледам мойте приятели с БМВта мерцедеси и вагини кви пари фърлят за ремонти, ме навява мисълта че наще коли са доста здрави. Има го момента, че колата е на късмет ама лесно се вижда коя кола е гърбена и коя пазена. За дизеловия мотор няма кво да се говори, раутата е ясно. Някъде прочетох че турбините ни били много претенциозни, голяма грешка, супер са си, издържат на бая надув. Масълцето не е чак толкова голяма грижа. По прицип гледай колата да е регистрирана с здраво окачване. Ако е нов внос си имаш 1000лв по дефолт да дадеш след това (500лв. регистрация екотакса застраховка 500лв обслужване термостат и некоя друга джунджория) и това в най добрия случай.
                              Алфа без кожен салон и хубава джанта си е доста компромис, двуврата алфа си е доста по красива (аз лично и деца да имам пак ще си купа двуврата кола) особено за студент като теб. Единствено окачването може да те притеснява ама има безболезнени начини за оправянето му. Както каза Пешо ела в неделя, ще ти разясним някой неща ще се повозиш и ще решиш.
                              Успех !!!
                              sigpic
                              Alfa Romeo GT JTD 16v `04
                              Alfa Romeo 147 JTD 8v `02 ex
                              Fiat Bravo GT TD100 `97 ex

                              Comment


                              • #30
                                Аз моята я купих преди 2 години. Взех я за 4700 с газов инжекцион и всички екстри за модела(без навигация). Регистрация + застраховка + винетка + екотакса ми излезе тогава към 300 лв. След това обслужване 380(само ремък, ролки, масло и филтри).
                                За тези две години съм навъртял близо 30к километра и съм дал 1000 лв за ремонти...
                                Предното окачване цялото- горни, долни носачи, биелетки, накрайници, тампони на стабилизиращата щанга. Всичко към 500лв с труда(в последствие се оказа, че горните носачи са здрави и сега имам резервни^^). Смених предни дискове и накладки 200лв, термостат - 60лв, гарнитура на капака на клапаните - 50лв, датчик колянов вал 62лв и заден лагер главина(втора ръка - 50лв).
                                Разбира се това не наведнъж, а за тези 2 години, които я карам...

                                Това ми е първата кола и не мога да кажа дали е в границите на нормалното.
                                Alfa Romeo 147, 1.6 - 120hp (ГИ - Emer Frank Plus OBD)

                                Comment

                                Working...
                                X